LOGOWANIE

Cookies

Polityka cookies
Informacje ogólne
  1. Operatorem serwisu jest firma MEBEL-PARTNER TRAGING Artur Krupiński.
  2. Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w następujący sposób:
    1. Poprzez dobrowolnie wprowadzone w formularzach informacje;
    2. Poprzez zapisywanie w urządzeniach końcowych pliki cookie (tzw. "ciasteczka").
    3. Poprzez gromadzenie logów serwera www przez operatora hostingowego.
Informacje w formularzach
  1. Serwis zbiera informacje podane dobrowolnie przez użytkownika.
  2. Serwis może zapisać ponadto informacje o parametrach połączenia (oznaczenie czasu, adres IP)
  3. Dane w formularzu nie są udostępniane podmiotom trzecim inaczej, niż za zgodą użytkownika.
  4. Dane podane w formularzu mogą stanowić zbiór potencjalnych klientów, zarejestrowany przez Operatora Serwisu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  5. Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza, np w celu dokonania procesu obsługi zgłoszenia serwisowego lub kontaktu handlowego.
  6. Dane podane w formularzach mogą być przekazane podmiotom technicznie realizującym niektóre usługi – w szczególności dotyczy to przekazywania informacji o posiadaczu rejestrowanej domeny do podmiotów będących operatorami domen internetowych (przede wszystkim Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa j.b.r – NASK), serwisów obsługujących płatności lub też innych podmiotów, z którymi Operator Serwisu w tym zakresie współpracuje.
Informacja o plikach cookies
  1. Serwis korzysta z plików cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    1. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    2. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
    3. określania profilu użytkownika w celu wyświetlania mu dopasowanych materiałów w sieciach reklamowych, w szczególności sieci Google.
  5. W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  6. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  7. Ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  8. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  9. Zalecamy przeczytanie polityki ochrony prywatności tych firm, aby poznać zasady korzystania z plików cookie wykorzystywane w statystykach: Polityka ochrony prywatności Google Analytics
  10. Pliki cookie mogą być wykorzystane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć Google, do wyświetlenia reklam dopasowanych do sposobu, w jaki użytkownik korzysta z Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji użytkownika lub czasie pozostawania na danej stronie.
  11. W zakresie informacji o preferencjach użytkownika gromadzonych przez sieć reklamową Google użytkownik może przeglądać i edytować informacje wynikające z plików cookies przy pomocy narzędzia: https://www.google.com/ads/preferences/
Logi serwera
  1. Informacje o niektórych zachowaniach użytkowników podlegają logowaniu w warstwie serwerowej. Dane te są wykorzystywane wyłącznie w celu administrowania serwisem oraz w celu zapewnienia jak najbardziej sprawnej obsługi świadczonych usług hostingowych.
  2. Przeglądane zasoby identyfikowane są poprzez adresy URL. Ponadto zapisowi mogą podlegać:
    1. czas nadejścia zapytania,
    2. czas wysłania odpowiedzi,
    3. nazwę stacji klienta – identyfikacja realizowana przez protokół HTTP,
    4. informacje o błędach jakie nastąpiły przy realizacji transakcji HTTP,
    5. adres URL strony poprzednio odwiedzanej przez użytkownika (referer link) – w przypadku gdy przejście do Serwisu nastąpiło przez odnośnik,
    6. informacje o przeglądarce użytkownika,
    7. Informacje o adresie IP.
  3. Dane powyższe nie są kojarzone z konkretnymi osobami przeglądającymi strony.
  4. Dane powyższe są wykorzystywane jedynie dla celów administrowania serwerem.
Udostępnienie danych
  1. Dane podlegają udostępnieniu podmiotom zewnętrznym wyłącznie w granicach prawnie dozwolonych.
  2. Dane umożliwiające identyfikację osoby fizycznej są udostępniane wyłączenie za zgodą tej osoby.
  3. Operator może mieć obowiązek udzielania informacji zebranych przez Serwis upoważnionym organom na podstawie zgodnych z prawem żądań w zakresie wynikającym z żądania.
Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?
  1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
  2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową/ system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
    1. Internet Explorer
    2. Chrome
    3. Safari
    4. Firefox
    5. Opera
    6. Android
    7. Safari (iOS)
    8. Windows Phone
    9. Blackberry

FAQ

Częste pytania i odpowiedzi
W jaki sposób mogę zamówić meble ?
Specjalnie dla Twojej wygody oferujemy aż cztery możliwości złożenia zamówienia:
  • Telefonicznie – dzwoniąc pod numer 784529671 lub 696363266 uzyskasz fachową pomoc naszego pracownika;
  • za pośrednictwem sklepu internetowego www.mebel-partner.pl – w dogodny dla siebie sposób skompletujesz elementy interesującego Cię zestawu;
  • za pomocą maila wysłanego z własnej skrzynki pocztowej na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • wykorzystując serwis www.allegro.pl
  • Zamówienie zostało złożone. Co dalej ?
    Po przyjęciu zamówienia do realizacji otrzymasz e-maila zwrotnego, zawierającego wyliczenie całkowitego kosztu zamówienia, kosztu transportu i orientacyjnego czasu dostawy.
    Czy ceny podane w opisach są aktualne ?
    Oczywiście. Ceny monitorujemy na bieżąco, wszystkie zawierają podatek VAT.
    Czy mogę zapłacić za towar dopiero przy odbiorze ?
    Płatność przy odbiorze jest preferowaną przez nas metodą finalizacji transakcji. Dla Twojej wygody udostępniamy także inne sposoby płatności:
  • Przelew na konto
  • Płatność kartą (w tym kredytową)
  • Elektroniczny portfel/portmonetka
  • Zakup w systemie ratalnym Żagiel
  • Dane niezbędne do przelewu znajdziesz w zakładce Kontakt. Meble tapicerowane produkujemy na indywidualne zamówienie, w związku z tym wymagamy zaliczki w wysokości 20% wartości całego zamówienia. Od momentu wpłynięcia zaliczki na nasze konto uruchamiamy proces produkcji.
    Jak liczycie koszty dostawy ?
    Większość mebli objęliśmy promocją All Inclusieve, w ramach której dostarczamy produkt całkowicie za darmo. Bez ukrytych gwiazdek i haczyków. Pozostałe elementy zostaną dostarczone zgodnie z cennikiem umieszczonym w zakładce Realizacja/Dostawa
    Jaki jest czas realizacji zamówienia ?
    Zamówienia realizujemy (przygotowanie towaru i dostawa) w trzech terminach : 10, 21, 30 dni.
    Czas realizacji zależy od rodzaju i ilości zamówionego towaru a mierzony jest od momentu złożenia zamówienia lub wpłacenia zaliczki (w przypadku mebli tapicerowanych).
    Czy zostanę poinformowany o dokładnym terminie dostarczenia mebli ?
    Dwa dni przed planowaną dostawą skontaktujemy się mailowo bądź telefonicznie i ustalimy z Państwem szczegóły dostarczenia mebli. Z tego względu uprzejmie prosimy o podawanie właściwego numeru telefonu i informowanie nas o zmianie tegoż.
    W jaki sposób dostarczacie meble ?
    Dostawy realizujemy za pomocą własnego transportu oraz firm kurierskich (zwłaszcza meble szklane).
    Czy oferujecie Państwo usługę montażu mebli ?
    Niestety nie oferujemy. Jednak w niedalekiej przyszłości…
    Mam nadzieję, że wystawiacie Państwo Faktury VAT na zakupiony towar ?
    Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
    Kilka miesięcy temu zakupiłem meble w Waszym sklepie, jednak z powodu braku miejsca montuję je dopiero teraz. Zauważyłem brak kilku śrub mocujących. W jaki sposób mogę zgłosić reklamację ?
    Prosimy o wysłanie maila z dokładnym opisem zaistniałej sytuacji. W ciągu 14 dni roboczych ustosunkujemy się do reklamacji i zaproponujemy korzystne dla Państwa rozwiązanie zaistniałej sytuacji.
    Jak mogę dobrać tapicerkę do zamówionego narożnika, skoro kolory prezentowane w Internecie nie oddają w pełni faktury i barwy materiału ?
    Na Państwa życzenie udostępniamy próbki materiałów – NIEODPŁATNIE. Wystarczy wysłać maila lub telefonicznie złożyć zamówienie na wybrane próbki.
    Zamówiłem komplet mebli do sypialni i dokonałem płatności przelewem. Z przyczyn finansowych jestem zmuszony zrezygnować z zamówienia. W jaki sposób mogę odzyskać swoje pieniądze ?
    Rozumiemy Twoją sytuację. Zamówienie zostanie anulowane, a pieniądze zwrócone niezwłocznie po otrzymaniu numeru konta. Jeśli zamówiliście Państwo meble tapicerowane i są one na etapie produkcji zaliczka nie zostanie zwrócona.
    Czym charakteryzuje się pianka wysokoelastyczna ?
    Produkty wykonane z pianki wysokoplastycznej zapewniają optymalną wentylację, elastyczność oraz stosunkowo niewielką masę własną. Dzięki nieregularnej strukturze, przy jednoczesnym zachowaniu gładkiej faktury, umożliwiają doskonałe dopasowanie do kształtu ciała.
    Zalety pianek wysokoelastycznych:
    - wysoka wytrzymałość w użytkowaniu,
    - zdolność szybkiego powrotu do pierwotnego kształtu,
    - znaczna elastyczność i odporność na odkształcenia,
    - wysoka przepuszczalność powietrza,
    - długa żywotność – o 40% większa niż w przypadku pianek konwencjonalnych.
    W większości waszych produktów stosujecie sprężynę falistą. Jakie są jej właściwości ?
    Sprężyna falista wykorzystywana jest w większości produktów tapicerowanych obecnych na rynku. Sprężyny wykonane są z drutu stalowego o średnicy od 2,8 do 4 mm, następnie połączone szeregowo w kształt siedziska. Produkty zawierające sprężyny faliste cechuje wysoka odporność, sztywność i wygoda w użytkowaniu.
    Czym charakteryzują się produkty, w których umieszczono sprężynę bonellową ?
    Sprężyny typu bonell wykonane są z wysokogatunkowego drutu o średnicy 2,2 mm. POjedyńczo połączone sprężyny tworzą układ wykazujący tzw. elastyczność powierzchniową: niewielkie obciążenie powoduje nieznaczny opór, większy nacisk skutkuje spotęgowaniem siły wypierania.
    Głównymi cechami produktów wykonanych na sprężynach typu bonell są:
    - odporność na duży ciężar,
    - wytrzymałość,
    - trwałość,
    - uniwersalność
    - niska cena w stosunku do dobrej jakości.
    Jakie są zalety produktów wykonanych ze skóry ekologicznej ?
    Skóra ekologiczna to materiał do złudzenia przypominający skórę naturalną. Tylko wytrawne oko dostrzeże różnice między tymi materiałami. Najogólniej rzecz ujmując skóra ekologiczna jest tkaniną poliestrową pokrytą warstwą plastyfikowanego polichlorku winylu. To tworzywo charakteryzujące się wytrzymałością i elastycznością. Nie wchłania wilgoci, nie pochłania kurzu i nieprzyjemnych zapachów.
    Pielęgnacja:
    Wyłącznie miękką ściereczką lub gąbką namoczoną w wodzie z mydłem (najlepiej szarym), lub specjalnym środkiem przeznaczonym do pielęgnacji sztucznych skór. Należy pamiętać o tym, by każdorazowo wytrzeć do sucha czyszczoną uprzednio powierzchnię. Nie należy używać środków chemicznych i detergentów zawierających alkohol, naftę, amoniak lub inne składniki żrące. Nie stosować preparatów woskujących.
    Czym charakteryzuje się tkanina specjalna MINEVA ?
    Mineva to tkanina nano flok gwarantująca ochronę przed zabrudzeniami. Charakteryzuje się niezwykłą wytrzymałością na ścieranie – powyżej 75000 cykli. W dotyku przypomina welur i zamsz, nie wchłania wody. Cząsteczki płynów osadzają się na jej powierzchni w postaci drobnych kropel. Materiał polecany zwłaszcza dla alergików, rodzin z małymi dziećmi i zwierzętami.
    Czyszczenie:
    Zapomnij o drogich środkach piorących, czyszczących jedynie Twój portfel. Mając na uwadze dobro środowiska naturalnego przygotowaliśmy materiał, który można czyścić lekko wilgotną ściereczką.
    Nie wierzysz? Koniecznie przetestuj!

    Cennik

    Cennik dostaw
    Standardowy cennik dostaw wg poszczególnych kategorii:
    • Fotele biurowe obrotowe: 30zł / szt.
    • Fotele wypoczynkowe: 20-25zł / szt. (zależnie od modelu)
    • Krzesła: 20-45zł / opakowanie (ilość sztuk w opak. Jest podana w karcie każdego produktu)
    • Krzesła barowe i hokery: 20-40zł / opakowanie (ilość sztuk w opak. jest podana w karcie każdego produktu)
    • Stoliki i ławy kawowe: 20-55zł / szt. (zależnie od modelu)
    • Stoły: 30-50zł / szt. (zależnie od modelu)
    • Meble skrzyniowe systemowe: 0-200zł (zależnie od rodzaju i ilości mebli oraz od adresu dostarczenia)
    • Meble tapicerowane: 0-200zł (zależnie od rodzaju i ilości zamówionych mebli oraz od adresu dostarczenia)
    • Materace: 40-80zł (zależnie od rodzaju i ilości zamówionych mebli oraz od adresu dostarczenia)
    • Wieszaki stojące: 20zł / szt.
    • Dekoracje i dodatki: 20zł / szt.

    Transport firmowy - Procedury odbioru przesyłki:
    • Pracownik firmy MEBEL-PARTNER TRADING ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
    • Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
    • Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, liczba paczek)
    • W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności tj. niezgodności z zamówieniem, uszkodzenie przesyłki, wypełnij z kierowcą protokół szkody. Kopię dokumentu pozostaw razem z fakturą, jest podstawą w dalszych procedurach reklamacyjnych.
    • Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności - złóż reklamacją u naszego konsultanta.
    • Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone możliwie jak najszybciej.

    Firma kurierska - Procedury odbioru przesyłki:
    • Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
    • Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
    • W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody.
    • Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
    • Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją u naszego konsultanta.

    Informacje o doręczeniu przesyłki

    O nadanej przesyłce informujemy przynajmniej jeden dzień przed jej doręczeniem. Zazwyczaj odbywa się to drogą telefoniczną w której Klient potwierdza lub odmawia jej przyjęcia. W przypadku odmowy, ustalany jest przez naszego pracownika nowy termin doręczenia.
    Jednocześnie informujemy, że nasi kierowcy dostarczają towar w godzinach od 6:00 do 22:00.


    Realizacja zamówień

    Termin realizacji zamówienia jest podany indywidualnie na karcie każdego produktu.


    Złożone w naszym sklepie zamówienia realizujemy (przygotowanie towaru i dostawa) w trzech terminach realizacji:

    1. Wysyłka w ciągu 24 h - towar dostępny na magazynie wysyłany jest za pomocą firmy kurierskiej (Siódemka, GLS lub KEX w zależności od rodzaju towaru), w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
    2. Wysyłka w ciągu do 7 dni - towar na zamówienie niedostępny „od ręki” w naszym magazynie, lub wymagający specjalnego przygotowania (cześć ław szklanych przygotowujemy na konkretne zamówienie z komponentów, które posiadamy w magazynie).
    3. Wysyłka w ciągu 21 dni – meble produkowane na zamówienie i wymagające transportu naszym taborem pojazdów. Czas potrzebny na realizację zamówienia i konkretny termin dostawy zależą od rodzaju i ilości mebli na zamówieniu, oraz do adresu dostarczenia – ustalane indywidualnie z każdym klientem.

    Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.


    Czas realizacji mierzony jest od momentu złożenia zamówienia lub wpłacenia zaliczki.


    Dostawy realizujemy własnym transportem (meble twarde i tapicerowane) lub za pośrednictwem firm kurierskich (mniejsze gabarytowo meble).


    Towar można również odebrać w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.


    Po złożeniu zamówienia poinformujemy i potwierdzimy termin realizacji oraz sposób dostawy dla Państwa zamówienia.

    Regulamin

    Regulamin sklepu internetowego obowiązujący od 25.12.2014r.
     
    I. Definicje
    Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
    1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
    2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
    3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego MEBEL-PARTNER.PL Artur Krupiński
    4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.mebel-partner.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
    5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
    6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
    7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
    8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
    9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
     
    II. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.mebel-partner.pl
    2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
    3. Sklep internetowy MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, działający pod adresem www.mebel-partner.pl prowadzony jest przez MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, 98-400 Wieruszów, ul. Ks. A. Kordeckiego 2/26, NIP 6191901035, REGON100415465, tel. 627209900
      Zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.
      Wpis prowadzonej przez Burmistrza Wieruszowa ewidencji działalności gospodarczej dokonany został w dniu 15.04.2009 pod nr 003460.
    4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
      - zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;
      - warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;
      - zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.
    5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: minimalne wymagania techniczne: Internet Explorer w wersji 7.x lub nowszej z włączoną obsługą Javy oraz Flasha, Mozilla Firefox w wersji 3.x lub nowszej z włączoną obsługą Javy oraz Flasha, Google Chrome w wersji 16.x lub nowszej z włączoną obsługą Javy oraz Flasha, Opera w wersji 11.x lub nowszej z włączoną obsługą Javy oraz Flasha.
    6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
    7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.
    8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.mebel-partner.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
     
    III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
    1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.
      Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu
      Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.
      MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:
      • podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,
      • dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,
      • dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński. Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński.
    2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
    3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
      • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
      • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
      • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
      • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński,
      • korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
      • korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
     
    IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
    1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.mebel-partner.pl, dokonać wyboru, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.
    2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.
    3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
    4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.
    5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.
    6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
    7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
     
    V. Dostawa
    1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
    2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:
      • Firmy kurierskiej
      • Transportu własnego
      Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru w naszym magazynie: MEBEL-PARTNER TRADING, 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, Polska. Szczegółowe koszty dostawy widoczne są na stronie…..
      Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
    3. Termin realizacji zamówienia jest podany indywidualnie na karcie każdego produktu. Złożone w naszym sklepie zamówienia realizujemy w trzech terminach realizacji: 1. Wysyłka w ciągu 24 h - towar dostępny na magazynie. 2. Wysyłka w ciągu do 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia. 3. Wysyłka w czasie do 21 dni od daty potwierdzenia zamówienia- towar na zamówienie niedostępny w naszym magazynie, meble tapicerowane i skrzyniowe.
      Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów. Towar wysyłany jest za pomocą firm kurierskim (z którymi MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński ma podpisane umowy o współpracy: Siódemka, GLS, K-EX), lub przez bezpośrednią dostawę (za pomocą transportu taborem firmowym) sklepu MEBEL-PARTNER TRADING Artur.
    4. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.mebel-partner.pl.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
      Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ze względów bezpieczeństwa dane zamówienia nie są dostępne przez Internet.
     
    VI. Ceny i metody płatności
    1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT (z wyróżnieniem wysokości stawki), cła oraz wszelkie inne składniki.
    2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:
      • przelewem
      • za pobraniem
        (bez dodatkowych opłat),
      • płatnością w systemie DOTPAY
        (bez dodatkowych opłat)
     
    VII. Prawo odstąpienia od umowy
    1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły są widoczne na stronie poniżej.
     
    VIII. Reklamacje dotyczące Towarów
    1. MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
    2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

      MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński jest producentem wybranych Towarów dostępnych w Sklepie. W odniesieniu do tych Towarów MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński jako producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. W odniesieniu do Towarów, których producentem nie jest MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, producent może ponosić niezależną odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej wydanej przez producenta. Jeśli dokument gwarancyjny producenta przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie objęte są niezależnie gwarancją MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński jako sprzedawcy. MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej.
     
    IX. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną
    1. MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
    2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
    3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przy użyciu formularza kontaktowego
    4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
    5. MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
     
    X. Postanowienia końcowe
    1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
    2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński.
    3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
     
    ZAŁĄCZNIK NR 1
    Polityka ochrony prywatności

    Niniejsza Polityka prywatności określa zasady gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania danych osobowych pozyskanych od Państwa przez sklep internetowy MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński , prowadzony pod adresem www.mebel-partner.pl (zwana dalej Witryną) przez MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński z siedzibą pod adresem: 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, (zwany dalej Sklepem Internetowym).


    Sklep internetowy dokłada wszelkich starań w celu zapewnienia poszanowania Państwa prywatności i ochrony udzielonych informacji osobowych podczas korzystania z Witryny i dokonywania zakupów w ramach sklepu oraz w tym celu podejmuje wszelkie niezbędne działania.


    Jakie dane zbiera sklep internetowy w sposób automatyczny podczas korzystania z Witryny?

    Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach, o których mowa poniżej, podczas samego korzystania z Witryny.


    Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny


    W ramach Witryny stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • pliki cookies umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Witryny, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Witryny
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Witryny
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez użytkownika ustawień i personalizację interfejsu użytkownika
    Sklep internetowy wykorzystuje poniżej wymienione pliki cookie w następujących celach:
    • utrzymanie sesji użytkownika Witryny (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła
    • dostosowania zawartości stron internetowych Witryny do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika Witryny i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Witryny korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości

    W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w Państwa urządzeniu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Sklep Internetowy informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Witryny. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

    Obok plików cookies sklep internetowy może również gromadzić dane zwyczajowo zbierane przez administratorów systemów internetowych w ramach tzw. logów lub plików dziennika. Informacje zawarte w logach mogą obejmować m.in. Państwa adres IP, rodzaj platformy i przeglądarki internetowej, dostawcę Internetu oraz adres strony, z której weszliście Państwo na Witrynę.

    Niektóre podstrony w ramach Witryny oraz inne środki komunikacji z Państwem mogą zawierać tzw. „web beacons” (tzw. elektroniczne obrazki). Web beacons pozwalają na otrzymanie informacji takich jak np. adres IP komputera, na który załadowana została strona, na której web beacon został zamieszczony, numer URL strony, czas załadowania strony, rodzaj przeglądarki, jak również informacje zawarte w cookies, w celu oceny efektywności naszych reklam. Dane te będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Witryny. Dane te nie będą łączone z przekazanymi przez Państwo danymi osobowymi.


    Jakie dane zbiera sklep internetowy podczas rejestracji i dokonywania zakupów?

    Sklep internetowy będzie od Państwa zbierał następujące dane osobowe za pośrednictwem Witryny oraz innych form komunikacji, w przypadku dokonywania zakupów i procesu rejestracji na Witrynie:

    • nazwisko i imię,
    • adres zameldowania na pobyt stały,
    • adres do korespondencji, jeżeli jest inny niż adres zameldowania,
    • adres poczty elektronicznej,
    • numer telefonu.

    Podanie powyższych danych jest dobrowolne, lecz konieczne dla dokonania rejestracji i zakupu w ramach Witryny.


    Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich poprawiania. W celu realizacji tego uprawnienia Prosimy o korzystanie z opcji w ramach swojego konta lub z adresu e-mail wskazanego poniżej.


    Marketing Sklepu Internetowego

    O ile Państwo wyraziliście na to zgodę (zapis do newslettera), podany przez Państwa adres e-mail będzie wykorzystywany w celach marketingowych własnych produktów e-Sklepu. Zgoda może być cofnięta w każdym czasie.


    Udostępnienie informacji

    W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane partnerom, wśród nich tym, za pomocą których sklep realizuje zobowiązania jak np. firmy kurierskie, operatorzy systemów płatności lub firmy obsługujące reklamacje. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum.

    Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.


    Środki techniczne i Państwa obowiązki

    Sklep internetowy dokłada wszelkich możliwych starań, aby zabezpieczyć Państwa dane i ochronić je przed działaniami osób trzecich.

     

    Podjęte przez nas działania mogą okazać się jednak niewystarczające, jeżeli sami nie zachowają Państwo zasad bezpieczeństwa. W szczególności muszą Państwo zachować w poufności login i hasło do Witryny i nie udostępniać ich osobom trzecim. Proszę pamiętać, że sklep internetowy nie będzie zwracał się do Państwa z prośbą o ich podanie, z wyjątkiem podania ich w trakcie logowania na Witrynie. W celu uniemożliwienia korzystania z państwa konta osobom nieuprawnionym prosimy się wylogować po zakończeniu korzystania z Witryny.

     

    W jaki sposób możecie Państwo korzystać z przysługujących praw ?

    Macie Państwo możliwość podglądu i edycji Państwa danych, w każdym czasie, w ramach Witryny, po zalogowaniu się z użyciem adresu e-mail oraz hasła. W sytuacji, gdy zapomnicie Państwo hasła lub wystąpienia innych problemów z logowaniem, prosimy o kontakt pod adresem e-mail wskazanym poniżej.

     

    Przysługuje Państwu prawo do żądania informacji o treści przechowywanych na Państwa temat danych, jak również prawo do żądania zmiany, zablokowania lub usunięcia danych, a także prawo do sprostowania błędów, uzupełnienia lub uaktualnienia Państwa danych. Macie Państwo również możliwość wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych. Prosimy w tym celu o kontakt pod adresem e-mail wskazanym poniżej.

     

    Inne strony internetowe

    W ramach Witryny mogą pojawiać się okresowo linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Witryny i nie są w żaden sposób nadzorowane przez sklep internetowy. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności, z którymi zalecamy zapoznać się. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za zasady postępowania z danymi w ramach tych stron.

     

    Pytania i zastrzeżenia

    Pytania i zastrzeżenia dotyczące niniejszej Polityki prywatności mogą być przez Państwa kierowane na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

     
    ZAŁĄCZNIK NR 2
    Prawo odstąpienia od umowy

    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.


    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 627209900) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.


    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.


    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
    • Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

    WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)


    • Adresat MEBEL-PARTNER TRADING Artur Krupiński, 63-640 Bralin, ul. Kępińska 59, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
    • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
    • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
    • Adres konsumenta(-ów)
    • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
    • Data

    (*) Niepotrzebne skreślić.

    ALL INCLUSIEVE

    DOSTAWA ALL INCLUSIEVE

    Ten_ produkt uczestniczy w promocji ALL INCLUSIEVE, w ramach której kupujący nie ponosi żadnych opłat za dostawę towaru. Warunkiem skorzystania z promocji jest dokonanie zakupu produktów ALL INCLUSIEVE za min. 1000zł. Jeśli suma w koszyku jest mniejsza niż 1000zł, to koszt dostawy będzie wyceniony dla Państwa indywidualnie – prosimy o kontakt (zależeć będzie od rodzaju i ilości mebli, oraz od adresu dostawy)..

    Więcej artykułów…

    1. WYCENA
    Mebel Partner © 2019
    All Right Reserved a
    Skontaktuj się z nami
    DZIAŁ OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ KURIERSKICH
    (biurka, fotele, krzesła, hokery, stoliki, wieszaki)
    Emilia - sprzedaż604 154 924
    Aldona - sprzedaż62 720 99 01
    Magdalena - sprzedaż62 720 99 02
    Klaudia - sprzedaż62 720 99 03
    MEBLE SKRZYNIOWE I TAPICEROWANE
    Iwona - sprzedaż62 720 99 05
    Judyta - sprzedaż62 720 99 06
    Patryk - logistyka696 766 911
    SHOWROOM
    SALON62 720 99 08

    Wyślij
    E-mail
    Wyślij zapytanie na e-mail
    Adresat
    E-mail
    Telefon
    Wiadomość:
    Wysyłając e-mail wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w celu odpowiedzi na Pani/a zapytanie mailowe.
    zapisz się do newslettera
    Subskrybuj
    Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od MEBEL-PARTNER. Zgoda jest dobrowolna i masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie oraz prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest MEBEL-PARTNER TRADING z siedzibą w Wieruszowie. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.