LOGOWANIE

Cennik

Cennik dostaw
Standardowy cennik dostaw wg poszczególnych kategorii:
  • Fotele biurowe obrotowe: 30zł / szt.
  • Fotele wypoczynkowe: 20-25zł / szt. (zależnie od modelu)
  • Krzesła: 20-45zł / opakowanie (ilość sztuk w opak. Jest podana w karcie każdego produktu)
  • Krzesła barowe i hokery: 20-40zł / opakowanie (ilość sztuk w opak. jest podana w karcie każdego produktu)
  • Stoliki i ławy kawowe: 20-55zł / szt. (zależnie od modelu)
  • Stoły: 30-50zł / szt. (zależnie od modelu)
  • Meble skrzyniowe systemowe: 0-200zł (zależnie od rodzaju i ilości mebli oraz od adresu dostarczenia)
  • Meble tapicerowane: 0-200zł (zależnie od rodzaju i ilości zamówionych mebli oraz od adresu dostarczenia)
  • Materace: 40-80zł (zależnie od rodzaju i ilości zamówionych mebli oraz od adresu dostarczenia)
  • Wieszaki stojące: 20zł / szt.
  • Dekoracje i dodatki: 20zł / szt.

Transport firmowy - Procedury odbioru przesyłki:
  • Pracownik firmy MEBEL-PARTNER TRADING ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
  • Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
  • Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, liczba paczek)
  • W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności tj. niezgodności z zamówieniem, uszkodzenie przesyłki, wypełnij z kierowcą protokół szkody. Kopię dokumentu pozostaw razem z fakturą, jest podstawą w dalszych procedurach reklamacyjnych.
  • Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności - złóż reklamacją u naszego konsultanta.
  • Jeśli nie jest to wielkie uszkodzenie/niezgodność, pozostaw towar u siebie. Nowe elementy zostaną dostarczone możliwie jak najszybciej.

Firma kurierska - Procedury odbioru przesyłki:
  • Pracownik firmy kurierskiej ma obowiązek wydać towar z auta, nie ma obowiązku wnosić go do domu klienta
  • Podczas odbioru upewnij się, że opakowania nie zawierają uszkodzeń mechanicznych
  • W momencie stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z pracownikiem protokół szkody.
  • Sprawdź zawartość przesyłki pod kątem zgodności z zamówieniem (np, kolor, ilość elementów/brył), o wszelkich niezgodnościach natychmiast nas poinformuj
  • Jeśli po odbiorze przesyłki stwierdzisz braki, uszkodzenia, niezgodności, złóż reklamacją u naszego konsultanta.

Informacje o doręczeniu przesyłki

O nadanej przesyłce informujemy przynajmniej jeden dzień przed jej doręczeniem. Zazwyczaj odbywa się to drogą telefoniczną w której Klient potwierdza lub odmawia jej przyjęcia. W przypadku odmowy, ustalany jest przez naszego pracownika nowy termin doręczenia.
Jednocześnie informujemy, że nasi kierowcy dostarczają towar w godzinach od 6:00 do 22:00.


Realizacja zamówień

Termin realizacji zamówienia jest podany indywidualnie na karcie każdego produktu.


Złożone w naszym sklepie zamówienia realizujemy (przygotowanie towaru i dostawa) w trzech terminach realizacji:

  1. Wysyłka w ciągu 24 h - towar dostępny na magazynie wysyłany jest za pomocą firmy kurierskiej (Siódemka, GLS lub KEX w zależności od rodzaju towaru), w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.
  2. Wysyłka w ciągu do 7 dni - towar na zamówienie niedostępny „od ręki” w naszym magazynie, lub wymagający specjalnego przygotowania (cześć ław szklanych przygotowujemy na konkretne zamówienie z komponentów, które posiadamy w magazynie).
  3. Wysyłka w ciągu 21 dni – meble produkowane na zamówienie i wymagające transportu naszym taborem pojazdów. Czas potrzebny na realizację zamówienia i konkretny termin dostawy zależą od rodzaju i ilości mebli na zamówieniu, oraz do adresu dostarczenia – ustalane indywidualnie z każdym klientem.

Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.


Czas realizacji mierzony jest od momentu złożenia zamówienia lub wpłacenia zaliczki.


Dostawy realizujemy własnym transportem (meble twarde i tapicerowane) lub za pośrednictwem firm kurierskich (mniejsze gabarytowo meble).


Towar można również odebrać w siedzibie firmy po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru.


Po złożeniu zamówienia poinformujemy i potwierdzimy termin realizacji oraz sposób dostawy dla Państwa zamówienia.

Mebel Partner © 2019
All Right Reserved
Skontaktuj się z nami
DZIAŁ OBSŁUGI ZAMÓWIEŃ KURIERSKICH
(biurka, fotele, krzesła, hokery, stoliki, wieszaki)
Emilia - sprzedaż604 154 924
Aldona - sprzedaż62 720 99 01
Magdalena - sprzedaż62 720 99 02
Klaudia - sprzedaż62 720 99 03
MEBLE SKRZYNIOWE I TAPICEROWANE
Iwona - sprzedaż62 720 99 05
Judyta - sprzedaż62 720 99 06
Patryk - logistyka696 766 911
SHOWROOM
SALON62 720 99 08

Wyślij
E-mail
Wyślij zapytanie na e-mail
Adresat
E-mail
Telefon
Wiadomość:
Wysyłając e-mail wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych w celu odpowiedzi na Pani/a zapytanie mailowe.
zapisz się do newslettera
Subskrybuj
Zapisując się do newslettera wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od MEBEL-PARTNER. Zgoda jest dobrowolna i masz prawo cofnąć zgodę w każdym czasie oraz prawo dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego lub przeniesienia danych. Administratorem jest MEBEL-PARTNER TRADING z siedzibą w Wieruszowie. Administrator przetwarza dane zgodnie z Polityką Prywatności.